SmartThings

  • Sterowanie jednostką klimatyzacyjną z poziomu SmartThings jest możliwe przy podłączeniu telefonu za pośrednictwem Wi-Fi (z domu), a niemożliwe za pośrednictwem Internetu Mobilnego/Danych Pakietowych (spoza domu) – problem dotyczy głównie użytkowników sieci Orange

Rozwiązanie: Należy utworzyć nowy APN z poziomu zakładki dostępnej w ustawieniach telefonu:

Ustawienia -> Połączenia -> Sieci komórkowe -> Nazwy punktów dostępu

Główne parametry do zmiany:
Nazwa
Orange Net
APN
internet
Nazwa użytkownika
internet
Hasło
internet
Typ APN
default,supl,ia
Protokół APN
IPv4/IPv6
Protokół roamingu APN
IPv6

Zdjęcia poglądowe:

  • 12-001 – komunikat błędu SmartThings który dotyczy blokowania ruchu sieciowego

Rozwiązanie: Należy wyłączyć oprogramowanie antywirusowe lub firewall na telefonie, ponieważ aplikacja blokuje komunikację z serwerem firmy Samsung

  • 15-200 – komunikat błędu SmartThings, który dotyczy problemów z wersją aplikacji lub innych

Rozwiązanie:

  1. Należy odinstalować aplikację SmartThings (bez usuwania danych oraz pamięci cache) i zainstalować ją ponownie, ale za pośrednictwem Sklepu Play (nie Galaxy Store),
  2. Nazwa sieci Wi-Fi (SSID) nie może zawierać żadnych znaków specjalnych (np. %, !, itp.),
  3. Hasło sieci Wi-Fi nie może zawierać żadnych znaków specjalnych (np. %, !, itp.),
  4. Typ szyfrowania sieci należy przestawić na WPA2,
  5. Sieć Wi-Fi musi być rozgłaszana na paśmie 2.4 GHz

Jeśli skorzystaliście Państwo z porad dotyczących tej aplikacji, prosimy o pozytywną ocenę naszej działalności w serwisie opinii Google. Ewentualnie prosimy o kontakt na adres samsung@domserwis.pl w razie problemów – dzięki temu będziemy wiedzieć, że istnienie tej strony ma sens 🙂

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=domserwis+jedlinsk#lrd=0x4718f9b9e709e6a5:0xeb71067b72bcc9cc,1,,,