Mirosław Kalinin - nauczyciel Zespołu Szkól Mechanizacji Rolnictwa w Radomiu -Wacynie, uwierzył w hasło:
„ nie siedź, nie czekaj, weź własny los w swoje ręce”.
Od października 1990 roku jednoosobowa firma „TelPra" w oparciu o zgłoszenia telefoniczne zaczęła naprawiać pralki automatyczne. Na bazie tej powstało Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
DOM SERWIS, które od lutego 1992 roku rozszerza zakres usług, a w 1994 roku przenosi się do siedziby przy ulicy Chrobrego 54, gdzie prowadzi sprzedaż akcesoriów, części zamiennych i wykonuje naprawy zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego. W 1998 roku przejmuje serwis centralny
ELEKTRIM i tworzy własną ogólnopolską sieć serwisową. W sieci tej obsługiwane są : kuchnie mikrofalowe, kombiwary, klimatyzatory, wentylatory, odkurzacze, żelazka itp. W 1999 roku powstaje studio kuchenne, gdzie eksponowany jest sprzęt do zabudowy. Firma zajmuje się montażem i konserwacją urządzeń pralniczych, prowadzi sprzedaż i serwis urządzeń gastronomicznych
KROMET i innych. Na zlecenia firmy FRIGO montuje komory chłodnicze na stacjach paliw. Firma Whirlpool Polska nadała nam tytuł
„Solidny Serwis 2001”. W styczniu 2003 roku został otwarty oddział
DOM SERWIS w Kielcach oraz w
Ostrowcu Świętokrzyskim, Jędrzejowie i Opocznie. Od kwietnia 2003 do 2006 roku prowadzimy krajową sieć serwisową klimatyzacji
SAECO.
W roku 2006 dochodzę do wniosku, ze sukces mojej firmy leży wyłącznie w wąskiej i głębokiej specjalizacji. Odchodzę od szerokiego serwisowania urządzeń AGD, następuje radykalna zmiana zakresu działalności. Wynikiem jest założenie grupy
www.wszystkodokawy.pl specjalizującej się w obsłudze ekspresów ciśnieniowych, kawy i akcesoriów do jej parzenia. Podpisana zostaje umowa partnerska z działem Klimatyzacji
SAMSUNG na obsługę krajowa części zamiennych i wsparcia technicznego w oparciu o zaplecze techniczno-magazynowe,
Jedlińsk Kępiny 12D (przy trasie S7).
W roku ubiegłym po raz drugi zostałem powołany na 5 letnia kadencje przewodniczącego komisji egzaminacyjnych elektromechaniki i chłodnictwa Izby Rzemieślniczej w Radomiu, przyznających tytuł czeladnika i mistrza w zawodzie.
Moja ambicją i moich pracowników jest prowadzenie firmy na maksymalnie wysokim poziomie. Szczególny nacisk kładziemy na profesjonalną obsługi klienta i prowadzenie działań marketingowych promujących wyroby serwisowanego sprzętu.
Zobacz stronę prywatną:
www.kalinin.pl.\
Zobacz galerię mojej firmy:
GALERIA
Wprowadzenie do klimatyzacji - publikacja cz.1
Wprowadzenie do klimatyzacji - publikacja cz.2